Головна » Про нас » Адміністрація закладу

Адміністрація закладу

 

Директор Плебанівського ЗДО Шаргородської міської ради

СОКОЛОВА ЗОЯ ПЕТРІВНА

Освіта: вища.

Педагогічний стаж:   27 роки.

Кваліфікаційна категорія: "спеціаліст першої категорії".

На посаді директор з 2018 року.

Життєве кредо:

«Нероби комусь того, чого собі не бажаєш»,

«В Бога нема нічого неможливого».

Педагогічне кредо:

«Керувати – означає вести до успіху інших».

«Робити свою справу результативно, професійно».

«Щоб керувати собою, 

використовуйте голову.

Для управління іншими 

використовуйте серце»

 

 

"У СВІТІ ІСНУЄ ДВІ СКЛАДНІ РЕЧІ - КЕРУВАТИ І ВИХОВУВАТИ"

 ІМАНУЇЛ КАНТ

 


Діяльність директора закладу дошкільної освіти охоплює кілька важливих напрямків. Основні з них включають організацію освітнього процесу, ведення адміністративно-господарської роботи, дотримання норм безпеки та санітарії, організацію харчування дітей, підвищення кваліфікації працівників та забезпечення належного утримання приміщень.

Керівництво дошкільним закладом – це складне завдання, ключова роль у якому належить директору. Від його професіоналізму залежить якість роботи всього колективу. Справжній професіонал уміє створити дружню та компетентну команду, розуміє важливість розвитку кожної дитини, несе відповідальність за їхнє навчання та виховання.

Директор не просто розуміє своїх підопічних, але й навчає вихователів цього. Йому необхідно мати вищу педагогічну культуру та глибокі знання у різних аспектах діяльності закладу, оскільки від його здібностей та знань залежить ефективність роботи колективу.

Основне завдання керівника – це не просто управління, а подолання будь-яких перешкод, які можуть заважати нормальній роботі колективу. Він повинен бути прикладом для наслідування для своїх співробітників, адже його ставлення до роботи впливає на атмосферу та взаємини всередині закладу.

Для ефективної роботи я, як директор, усвідомлюю важливість системної освіти та адміністративно-господарської роботи у закладі. Вміння вибирати та структурувати інформацію, прогнозувати розвиток закладу та приймати відповідальні рішення – це ключові навички, які потрібні для ефективного управління.

Компетентність керівника дитячого садка включає широкий спектр знань та навичок: від системних до соціально-функціональних. Це відповідальна роль, яка потребує не лише знань, але й глибокого розуміння потреб та можливостей дитячого закладу.